неділя, 20 листопада 2011 р.

Вже тиждень як вчителька...

Вже пройшов цілий тиждень як я вчителюю. важка ж ця робота, робота вчителем. в мене дуже цікаві діти. спочатку я хотіла давати уроки у 5-Б, а потім зрозуміла, що це буде дуже важко. Дуже важко щось намагатися пояснювати та не відчувати взагалі ніякої віддачі. А вот 5-А це взагалі дітки золоті. Вони мені дуже допомогають. У них є бажання вчитися, навіть вже можна відчути не лише насттрій класу, а й настрій кожного учні окремо. Майже запам'тала всі імена.

Мені дуже запам'ятавя один урок літератури у 5а. Коли вже у кінці ми прочитали всі разом казочку, поговорили за змістом, зв'язали деякі події з життям, я ім роздала роздруковані запитання з відкритою відповіддю, яка складається лише з трьох слів максимум. Так на запитання, "Якого кольору було волосся у дівчини?" мені відповіли "16". та придумували такі цікаві відповіді і писали таке, до чого ми навіть не торкалися.

А взагалі цікаво працювати вчителем, тільки б часу ще вистачало і на родину, в на документацію, і на складання планів-конспектів.

3 коментарі:

  1. Вітаю вас, Олено Володимирівно, з початком!
    Не хвилюйтеся, з часом навчитеся розподіляти час і отримувати задоволення від усього і дити, і чоловіка, і домашніх клопотів, і своєї улюбленої роботи. Найголовніше любити усе, що робиш!

    ВідповістиВидалити
  2. "Якого кольору було волосся у дівчини?" мені відповіли "16". - так, у дiтей цiкава логiка.
    Я пам'ятаю, як минулого року п'ятикласник назвав свою негативну рису характеру - "Сиджу з Лiзою"

    ВідповістиВидалити